fredag 26 maj 2017

Ledig dag!

En klämdag som jag passade på att vara ledig. Så rätt skönt med en långhelg. Det har varit varmt, men inte supervärme. Den väntas komma i morgon, men härligt ändå. Jag började med att åka in till city för lite fika och en stund i någon park som jag inte alls har en aning om vad den heter. Ingen stor var det, men det blommade i alla fall.


När jag var åter på plats hemma, så öppnade jag balkongdörren och la mig i solstolen en stund. Lyssnade lite på Doug Seegers som kommer hit i morgon, ja inte till mig men väl Märsta Centrum.


Sen var jag ju bara tvungen. Visserligen två dagar efter invigningen, men lika fint ändå. Det var ändå tjockt med folk på MAX i onsdags när dom öppnade. Nu var det lite lugnare. Men det är helt underbart att MAX öppnat bara ett stenkast från mig.


Det är lite farligt att ha världens bästa hamburgerkedja så nära. Det lär nog bli några besök där.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag var där på kvällen invigningsdagen, undrade just om du hade missat det. Det blir säkert häng där framöver med kompisar i Valsta. De nya industrilådorna som Maxkedjan smäller upp här och var är i mitt tycke fula som stryk, men det varierar på var. Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag inte missat det, men jag väntade som sagt när den värsta stormen la sig. Det här har jag väntat på länge. :) Kan hålla med om att "lådorna" inte är snygga. Det struntar jag dock i då maten/hamburgarna dom gör är dom överlägset bästa.

      Radera