lördag 27 maj 2017

Den sköna dagen!

Med Vårfest i Märsta Centrum. Det som snarare borde heta sommarfest, då det varit så varmt och härligt som det varit. Ja är fortfarande. Efter krysset tog jag mig dit. Ja inte direkt, utan jag vänta till någon minut innan 13:00 då Doug Seegers skulle uppträda. Jag har ju inte så långt dit.





Han lanserade sin nya skiva "Sings Hank Williams" Den som jag lyssnade lite på igår, den släpptes faktiskt igår. Jag ska erkänna att jag inte hört Hank Williams, ja inte så att jag lagt det på minnet. Jag har inte hört mycket av Doug Seegers heller. Bara hört talas om honom via Jills veranda. 
Efter Dougs uppträdande gick jag hem. Att se och lyssna på Boris René hade jag ingen lust att göra. Hemma så tog jag min kaffetår och tuggade i mig en god bok.


För att sedan återvända strax innan 15:00 då talangerna High 15 stod på scenen.





Jag säger det än en gång. Detta är riktiga talanger och kommer gå långt om dom bara fortsätter, vilket jag hoppas. Så unga och så bra. Nu vill jag inte ta ifrån Bodenkillen Ibrahim segern i Talang, men High 15 borde verkligen fått vara i final och kriga om segern. Nu kan dom hålla igång och göra karriär i alla fall. Till skillnad från många andra "trams jag vill bara visa upp mig i TV stollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar