söndag 28 maj 2017

Förstår inte hur folk är funtade!

Ja jag vet att det är ett tag sedan boken kom hem i min låda. Nu är den utläst. Nu började jag inte direkt den trillade ner. Det har ändå tagit alldeles för långt tid och jag har inget att skylla på, men nu i helgen när vädret bjöd på bästa möjliga så plöjde jag igenom boken. När den var klar så ställde jag mig frågan direkt. Hur är folk funtade?



Förstår inte hur man kan säga och göra så. Jag ska inte gå in på några detaljer. Ni får helt enkelt läsa boken 10 år i frihet av Natascha Kampusch. Man blir bara så ledsen. Jag skulle verkligen vilja träffa Natascha, ge henne en kram och säga. Ja jag vet inte vad jag skulle säga. Finner inga ord, men bara med en kram så hade nog Natascha förstått. Hon är ta mig sjutton en hjältinna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar