onsdag 2 november 2016

Stannade inte!

Jag kan ha cyklat min sista tur till jobbet, även om jag inte tror det. I veckan såhär långt har det dock blivit bussen. Det har regnat rejält, eller som idag snöat. Nu var det ingen snö som stannade. Så fort den kommit till marken blev det inget av den, ja en liten våt fläck förstås. Ett sådant skitväder. Det är så blött, kallt och blåsigt. Det går inte att göra något. 

Nu har jag visserligen spelat bowling igen. En uppskjuten match som inte gick bra. Jag kom ändå över 500 igen. Det trots att den första serien var min sämsta sen jag vet inte när. Ingenting fungerade och lyckades komma över 100 med nöd och näppe. Ja då förstår ni hur dom andra gick. Nu hjälpte det inte att jag vann dom två sista. För det var de ändå poängen vi fick med oss. Så kan det gå. Träning i morgon igen. Det är mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar