måndag 21 november 2016

Årets julskiva!

Känns rätt överlägsen. Ok, nu har jag förstås inte hunnit kolla alla in alla nya julskivor. Men det behövs inte, för jag är säker på att det inte finns någon som slår Jennifer Nettles To Celebrate Christmas.


Jennifer Nettles har den senaste tiden blivit en av mina favoriter. Jag har nämnt det tidigare, och nu blev det inget som som försämrade det. När hon dessutom gör en duett med Idina Menzel som är en annan fantastisk sångerska, och även det en av mina favoriter. Ja det kan inte bli dåligt. Bara ta del av den här. Ni lär ha hört ett X-hundratal versioner på "Little Drummer Boy". Men jag kan garantera att ni inte hört den så här bra. Nu är den bästa versionen gjord, så alla andra kan lägga ner. 


Så då var alla hyllningar sagt, och det här kan bli den enda julskiva jag kommer att spela. Och där hyllade jag den lite mer, men så bra är den. Och såhär kan jag hålla på i evighet, men jag stoppar ändå här och ni får avgöra själva. In och lyssna. Självklart får ni ha en egen åsikt, bara den är som min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar