torsdag 24 november 2016

Häckner!

Ja det var anledningen till att jag inte skrev något igår. Det blev en hektiskt dag, men mycket rolig. Att Carl-Einar Häckner skulle komma till Dramaten kunde jag inte tänka mig. Men det gjorde han med "Skärvor" som hans senaste heter och avslutningen i en trilogi. Han är otroligt rolig med många tänkvärda ting. Ok, den var inte riktig lika bra som den förra. Då skrattade man hysteriskt hela tiden. Nu var det inte riktigt så, men ändå helt fantastisk. Så att jag och min vän kunde se den var så lyckat. Vi trodde vi hade missat den och att den inte skulle gå något mer.
Det enda negativa var Dramatens stolar. Det var inte bara skrattmuskeln som fick sig en omgång, utan rumpmuskeln också. Svårt att tänka sig det om Dramaten, där hade man väntat sig lite mer lyx. Så allt jag kan säga är att det var det inte.

På vägen dit och hem tittade oss omkring i Stockholms pyntning, där NK:s skyltfönster vara en del i det.




Jag har alltid drömt om att få stå under en älg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar