måndag 28 november 2016

Jag kan ha bestämt mig!

Jag kommer med största sannolikhet ta en paus från en egen julkalender här på bloggen. Jag gör säkert någon ledsen och besviken, men jag har haft så många år och nu orkar jag inte. De tidigare har tagit sådan tid. Det är inte så att det görs på en dag. Och den som jag nu hade funderingar på hoppar jag över. Jag vill inte peka ut någon, och vissa delar av mitt liv vill jag nog hålla för mig själv. Det skulle bli allt för personligt inser jag nu. De få som vet om det vet om det, och nu vet inte heller dom vilka saker jag syftar på. 

Ni får ursäkta, men det är så jag känner.

Jag kan däremot lova att det kommer att komma upp en eller fler videor under december. Men som sagt inget varje dag (ja något vanligt blogginlägg blir det som vanligt). Det kan ändå bli rätt roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar