måndag 7 november 2016

Så kom snön!

Så har det kommit snö även hit. Inte mycket, men det räcker för att det ska stå still. Nu har det väl inte blivit vrålkaos än, men visst har det hänt saker. Bussarna kom i alla fall, även om det var några minuter sent. Det kan jag dock ta. Bättre det än att dom ligger i diket någonstans. Nu lär den säkert inte vara kvar länge. 



Jag har dock hellre detta än det som snart väntas. Fruktansvärt blött och slaskigt. Så för mig får den vara kvar och hålla sig på ett par minusgrader.

Så lite kort om kvällens bowlingmatch. Det blev åter förlust, men jag vann alla mina matcher. Jag tog alltså lagets 6 poäng. Mitt övriga resultat då, jo än en gång över 500 då jag skrapade ihop 557 p. Jag var även över 200 i en av mina serier. Känns riktigt bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar