tisdag 22 november 2016

En vecka kvar!

Och två dagar om jag ska vara exakt. Ja det är det som är kvar till julmånaden börjar, och julkalendern med den. Jag ska vara ärlig och säga att jag fortfarande är lite osäker på om jag kommer att ha någon här. Jag har ju haft en idé jag spånat på, men börjar bli lite tveksam på den. Ni vet den med 24 händelser från mitt liv. Det kan bli att jag pekar ut någon för mycket. Ja inget dumt eller ont om någon, men ändå. Kan vara en hög igenkänningsfaktor för många. Så även om det skulle vara lite roligt så kanske alla inte känner så. Fast det är klart, mestadels är det väl mina pinsamheter och upptåg.

Desto mer jag ser av SVT:s julkalender Selmas saga, desto mer taggad blir jag. Jag måste säga att den faktiskt ser riktigt bra och lovande ut. Det är en jag längtar till. Förra årets gjorde jag allt för att undvika. Nu kommer jag göra allt för att inte missa ett avsnitt.

Då är bara frågan åter om jag själv ska ha någon. Jag har en vecka och två dagar på mig. Varför ska det gå så fort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar