fredag 11 november 2016

Snudd på mästerverk för genren!

Nä jag är ledsen. Jag kan inte tycka det. Jag har inte sett den tidigare, för jag har varit så emot det. Nu går den på sjuan, och jag klarade 10 minuter. The girl with the dragon tatoo.



Det må vara bra skådespelare, men det blir så fel. Jag tycker det är att förstöra Stieg Larssons böcker och den svenska filmen som är otroligt bra. Att dom aldrig ska kunna göra något eget i USA. Det måste ta andras fantastiska filmmanus och göra till sitt. Att den kan kallas snudd på mästerverk förstår jag inte. 
Dom använder sig av alla svenska namnen, spelar in i Sverige, men snackar förstås amerikanska. Använder sig av TV4 Nyheterna med deras logga och allt, men snackar förstås amerikanska. Ni kan ju också testa att säga Skellefteå på amerikanska. Jag kan inte med sådant. Det blir bara så fel. Den svenska filmen är ett mästerverk, men inte denna. Jag är ledsen, det får ni faktiskt ursäkta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar