torsdag 17 november 2016

Så tog det slut!

Ja det är klart det skulle komma tillslut. Det går inte att göra över 500 hur länge som helst. På kvällens träning lyckades jag inte och sviten tog slut. Nu blev det inte vråldåligt ändå. Men det är klart det känns lite surt. 


Vi fick våra nya tröjor ikväll. Jag kan inte skylla på den att det gick sämre, för jag spelade inte i den. Så det var kanske snarare därför det inte gick lika bra. 

Ikväll så beställde jag även ett till klot. Har ingen aning om det är eller ser ut än. Bowlinghallsägaren fick fria händer att hitta något. På honom kan man lita. Så för tillfället är jag klotlös, då han lånade mitt för att få rätt avstånd och storlek på hålen. Så det är på gång. Om det kommer att göra mig bättre vet jag inte. Jag tänker mest bara på att jag vill använda min friskvårdcheck på något innan det går ut. Dumt om jag skulle förlora det bidraget. Efter nyår så försvinner nämligen hela summan som jag har kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar