söndag 6 november 2016

Årets unika blandning!

Jag kom just på under mitt eftermiddagskaffe att årets julkaffe från Zoeags borde väl vara klart. Det ska ju snart ut i affärerna (nästan alla i alla fall). Det är ju faktiskt bara tre veckor till första advent, och det är just den dagen jag tar mig min första kopp av julkaffet. Om jag lyckats få tag på det förstås. Så jag gick in på Zoegas hemsida och kollade.



Verkar lovande. Förra årets hörde inte till deras bästa. Men detta kan bli något. Med toner av körsbär och mörk choklad. Ja varför inte.
Jag ska nog kunna hitta det innan advent. Jag tror starkt på nya ICA Kvantum som öppnar den 16 november i det som blir nya Märsta Centrum.
Jag ser även mycket framemot (som alltid) att få njuta av Zoegas julkaffe under julmånaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar