onsdag 27 november 2013

Vissa stunder är blanka!

Som den här t ex. Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Om förkylningen, nä det känns avklarat. Ja inte förkylningen, den sitter i lite fortfarande även om det är bättre. Därför skriver jag inte om den.

Om julkalendern, nä det känns också avklarat. Ni vet det mesta och om några dagar smäller det.

Om Sci-Fi mässan, nä känns onödigt. Två dagar till ska passera till enda och sen är vi där.

Om något annat, ja det är just det. Vad kan det vara? Jag sitter här och funderar och funderar. Men kommer ingenstans. Det är blankt helt enkelt, som om det skulle vara första gången. Det är rätt ofta det är blankt i kontoret. Där för blir det det första ord som dyker upp nu. 

Oj, det blev JULSKUM. Kanske av den anledningen att jag just proppade i mig några. Jo jag har köpt någon liten påse. 3 för 12:- på Willys. Kunde jag inte motstå. Det är ju så gott. Ska snart sägas att dom är slut. Jag har klarat mig bra annars. Ingen julmust avsmakad, inget julkaffe avsmakat. Det blir till helgen. Det blir den stora julavsmakardagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar