söndag 17 november 2013

Känns skönt!

En söndag är alltid skön. Och som så många gånger förut blev det fika i city och lite stadsvandring. Precis lagom i tid innan allt folk vaknat till. Så när vi väl är klara, ja då börjar alla strömma till. Det är helt perfekt.



När jag så kom hem så började jag även inspelningen av julkalendern. Känns riktigt skönt att vara igång. Då känns det som att jag kommer att klara av det. Ja det måste jag helt enkelt. Det blev några avsnitt + en trailer inspelad idag. Klart det fortfarande är jobb. Det ska redigeras en hel del efter det också, men jag är på gång som sagt och inom kort dyker trailern upp här.

Nu blir det en fortsatt lugn söndag. 



I morgon väntar en konsert på Cirkus. Ja efter jobbet förstås. Det blir antagligen att åka direkt efter avslutat pass. För er som är nyfikna och inte vet vem som är på Cirkus kan jag berätta att det är Melissa Horn. Ser verkligen framemot det. Tror det blir riktigt bra, men mer om det tar jag givetvis i morgon efter konserten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar