onsdag 6 november 2013

Årets unika blandning!

Ja den är klar, men inte ute i butikerna än vad jag vet. Jag kommer ändå inte att hitta den här i Märsta.


Självklart är det årets julkaffe som kommer på tal. Som alltid så brukar Zoegas att lyckas och jag tror inte detta blir något undantag. Det verkar lovande i år också. Jag väntar redan, men jag ska hålla mig till advent. Det ska jag nog klara, för det är trots allt inte så långt kvar dit.

För den som inte upptäckt det och vill läsa mer, så är det bara klicka på länken nedan.

Zoegas julkaffe

3 kommentarer:

  1. Jodå, jag har ett paket.
    /MT

    SvaraRadera
  2. Jag har 2 paket
    / Lell

    SvaraRadera
  3. Skit också! Här lyser det min sin frånvaro som vanligt. Till och med på Hemköp i Sthlm där jag köpt tidigare år var jag förbi idag, men inte fanns det. Ja ja, jag har lite tid på mig:)

    SvaraRadera