måndag 11 november 2013

Nu mår jag mycket bättre!

Jag trodde inte det var sant. Jag fick nypa mig i armen. Det blev 4 gånger för att vara helt säker. Genom det kunde jag komma fram till att jag inte drömde.
Jag tar det från början.

Jag åkte som sagt buss den här dagen för att punkteringen på cykeln inte var lagad. Efter stängningsdags betydde ju det att jag var tvungen att ta bussen hem också. När jag anlände till stationen började jag gå hem och tänkte gå förbi Coop, men jag ändrade mig och tänkte va sjutton. Jag kan ge det ett försök när jag ändå är här, sa jag tyst för mig själv och gick in på ICA Sätuna vid stationen. Väl där trodde jag inte mina ögon. Där var det ju.


Och det var väl där jag nöp mig i armen och kom fram till att jag inte drömde. Den minsta affären i Märsta hade det i år (i fjol fanns det som sagt ingenstans). Jag vet inte hur mycket dyrare det är på denna affären. Tror inte det är mycket. Nu hade det inte spelat någon roll. Jag hade köpt det även om det så kostade 100 spänn. Nu gjorde det inte det och jag klämde till med två paket. 
Julen är räddad även här. Yiihaa! Nu mår jag mycket bättre. 

Jag vill samtidigt passa på att tacka alla som erbjudit sig att skicka ett paket.

2 kommentarer:

  1. skönt att höra att julen är räddad... =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det skönt. Tänk vad lite kaffe kan göra:)

      Radera