fredag 15 november 2013

Jag är ledsen!

Men jag tål inte Ronaldo. Jag är dock ganska säker på att jag inte är ensam. Men för er som dyrkar Ronaldo säger jag bara, tänk om. Mer överskattad spelare får man leta efter. Typiskt att han skulle avgöra kvällens match också. Då han lika gärna kunde ha blivit utvisad. Det är dock alla domare för fega för att göra. Nu räckte det med en varning, vilket i och för sig är ett litet framsteg. Det borde ha varit fler. Så ful, så divig, så grinig och fotbollshistoriens värsta filmare. Så synd att alla går på det bara. Det är ju pinsamt att se.


Han skapar ingenting jämfört med andra spelare som nämns i samma klass, men är där och petar in bollar ändå. 99% av alla mål han gör är på en straff eller frispark som han filmat och grinat till sig.

Nu fick ända Sverige Ronaldo dit dom ville och backlinjen spelade ändå oväntat bra. Ett litet misstag bara som tyvärr ledde till ett mål.

Inget bra resultat för Sverige ikväll, men det kunde ha varit värre. Klart det hade varit bra med ett bortamål, men 1 mål är inte ointagligt. Det tror jag Sverige vänder på hemmaplan.

1 kommentar:

  1. jo jag håller fullständigt med dej skulle ha blivit utvisad, men det är som du också säger domarna vågar inte,skulle det ha varit Zlatan då hade han blivit utvisad.

    Lell

    SvaraRadera