söndag 3 november 2013

Då så!

Då har en till dag snart gått mot sitt slut. Och även mor har anlänt. Så någon natt till är dom här innan de ger sig av till norr igen. 

Stannade till lite i Sollentuna när vi möte upp mor. Bara för att fika lite. Balders Bröd stod för baket och kaffet. De bjuder alltid på fint och gott fika. Ja nu låter det som jag är där rätt ofta, men så är icke fallet. Det är väl det som gör det så bra, då blir man aldrig less.

En pumpabakelse med kaffe blev dagens fika.



Nu var det alltså inte pumpa i den, utan det skulle se ut som en pumpa. Det antar jag att jag inte hade behövt säga egentligen, men nu är det ändå sagt.

Umpa pumpa fallerallera!

Hela helgen har jag dessutom klarat mig allt från allt vad spökerier är. Lika glad är jag för det, men gladast är nog ..... hm, jag.
Fast lite synd är det ju att ingen kom och erbjöd mig, bus eller godis? Jag hade som vanligt sagt att jag gärna tagit lite godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar