fredag 22 november 2013

Nemi!

Nu är det kallt. Ja för att vara här vill säga. Det är faktiskt -2 här. Nu är inte det vrålkallt, men efter att ha varit ett antal plusgrader så känner man av det. Det har inneburit att jag dragit på mig höstens/vinterns första förkylning. Ja nu bukar det inte bli många fler. Inget allvarligt, så jobbet blir inte lidande.

Jag passade på att åka in till city direkt efter jobbet. Jag hann hem och vända, men sen bar det av. Allt för att träffa Nemis skapare Lise Myhre. Fantastisk tjej och fantastisk serie.





Jag hade printat ut några bilder som jag hittat på nätet och lät henne signera dom. En av dom visar jag upp här. Då ni också ser själva Nemi.

När jag kom hem tyckte jag att en kopp varm choklad skulle sitta fint, vilket det också gjorde. Allt för att värma upp kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar