tisdag 12 november 2013

Inget till historien!

För det första var det inte bästa tiden att lägga föreläsningar. Efter en lång arbetsdag så hade vi föreläsning 18-20.30. Inte helt logiskt. Det är ju då man vill ha tjo och tjim med Per Andersson.
Två föreläsningar var av den första höll jag på nicka till på. Den andra rätt obegriplig och ointressant med en massa siffror rabblande. Det slutade alltså med att jag inte kommer ihåg ett nada. Ingenting alls med andra ord.

Oops! Det kanske inte var så bra att skriva det här när jag tänker efter. Vi styrker ett streck över det och suddar ut det. I stället tänker ni helt tvärtom på allt ovanstående.

Och avslutar med att kika på den bok jag fick idag. 


Den jag nu fått för att jag är så fruktansvärt bra på att pensionsspara. Får se när det blir tillfälle att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar