onsdag 19 december 2012

Terminsavslut!

Då har det varit skolavslutning inför julen, och en ny termin ska börja efter lite ledighet. Kvällens julavslutning har jag inte varit på. Då jag inte behöver vara där, ser jag ingen anledning att åka dit, speciellt inte när jag slutar tidigt. Men den har säkert varit bra.

Jag är dock inte ledig än, utan ska jobba de två kvarvarande dagarna på denna vecka innan jag tar min paus. Men fick höra när jag kom hem att jag inte var med på schemat dessa dagar, trots att jag hade räknat med det. Så jag gör det jag hade räknat med och jobbar, har förmodligen bara blivit en miss. Med lite tur så kan jag kanske vara ledig fredag, vilket vore skönt. Jag har ändå så mycket komp att ta ut, så möjligheten finns.

I morgon eller någon dag innan jul ska jag lägga upp ett inlägg om en favoritfilm. Det gör jag för att vara med i en tävling där förstapriset är 15.000:- på CDON. Hade ju varit rätt kul att vinna. Nu räknar jag inte med det, men om jag inte ens försöker så blir det ju ännu svårare, för att inte tala om omöjligt. Så i det fallet kan Gunde inte säga emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar