tisdag 25 december 2012

Tänk att jag varit så snäll!

Inte had jag önskat något, men ändå fick jag bra och fina saker. Det tyder ju på att jag måste ha varit snäll. Kanske talar jag om något jag fått senare, men det är en senare fråga. Om det nu är en fråga.

Denna dagen är alltid som den ska vara, och vad man ska göra den till. Lata sig, pilla naveln, leka med julklapparna, lite tv och äta ännu mer. Det är precis det jag har gjort.

Men jag och far har även gjort ett besök förbi stugan som stod i ett fantastiskt vinterlandskap. Det var snö så nästan hela benet försvann när vi plumsade fram. Älgar hade gått och trampat upp spår runt stugan. Låter det inte härligt.



Hade varit härligt att ta sig en jul- eller nyårsbastu någon gång och rulla sig lite i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar