söndag 16 december 2012

Musikhjälpen 2012!

Jag vet inte vad jag fick för mig. Jag har ingen aning om varför jag gav mig på detta. Ännu mindre varför jag kommer att visa upp det.
Jag har aldrig varit bra på att rita, och speciellt inte människor. Detta kan alltså vara bland det dummaste jag har gjort.

Jag tycker bara dom "inlåsta" programledarna gör det så bra, och gör det för ett gott ändamål. Det är ett enkelt program, men ändå roligt att följa. Sen är svenskafolket så bra på att engagera sig och samla in pengar på alla möjliga sätt.




Detta är inte heller som alla andra insamlingsgalor då man ringer in, betalar 9:- och kan sedan vinna en bil värd 300.000. Här samlas det bara in. Önskar en låt för 50:- eller mer, bjuder på auktioner med diverse saker som alla möjliga skänker. Det man får tillbaka är ära och stolthet för att man har räddat liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar