lördag 1 december 2012

Ingen julkalender!

Eller det är klart det blir i någon form, men inte av mig. D v s att jag inte har skrivit någon eller tänkt, men det vet ni ju om. Kalendrar finns ju överallt ändå. På tv, på radio och alla andra lucköppningsnedräkningssaker.

Såg tv:ns nu i morse, och jag vet inte vad jag ska säga. Den kan väl bli bra, men jag är ändå lite skeptiskt när dom återvänder till samma ställe dom varit för några år sedan. Känns inte som det kommer att bli så mycket nytt på Greveholm. Dessutom så hör det första Greveholmsmysteriet inte till dom bästa. Ja ja vi får se. Ska inte döma ut något i förväg, men nog hade det varit lite roligare med Milla och Amandas äventyr. Fast då jag inte har erfarenhet av tv- och filmmanus (något som jag enligt dom inte kan få, då jag inte kan få något publicerat eftersom jag måste ha erfarenhet för att få det publicerat, fortfarande lika konstigt enligt mig).

Nu ska vi inte gräva ner oss i det, utan öppna en lucka istället. Ni kan få vara med och öppna luckan i min vrålcoola Spidermankalender.

 
 
Då öppnar jag och ni med mig. Vad kan det vara i luckan?


Wow! En chokladbit.
Undra hur länge den har legat där och väntat på att få komma ut. Ja ja, den smakade i alla fall lite choklad, och det var väl tur. Mån tro om det är en liten chokladbit i morgondagens lucka också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar