tisdag 3 januari 2012

Vart ska jag sova i natt ??

Även om jag vet svaret (tror jag), så kan ja ställa mig den frågan just nu. Idag blev så allt klart, så nu står (sitter) jag här med två lägenheter. Känns lite lyxigt och som om jag är stenrik. Bara välja och vraka, men än så länge är jag och blir kvar i den gamla hyreslägenheten. Flytten blir inte förrän nästa helg. Då jag precis kommit tillbaka från julledigheten så känns det lite stressigt att flytta allt på en gång. Dessutom så går det inte, eftersom allt inte är packat än. Jag hann som jag sagt tidgare inte med allt före jul, då jag var så slut när jag kom hem från jobbet att jag knappt orkade göra något.

Men nu ska det bli lite fart och snart så kan jag sova i den nya och lämna den gamla. Det är väl en helt perfekt start på året.

Resan hem igår gick förresten alldeles utmärkt. Med bara ca 25 minuter försenat. Det tycker jag inte är så mycket. Och idag var jag tillbaka i verkligheten då jag började jobba. Det är dock en rätt lugn start, även om vi bara är två stycken som jobbar. Men det är ju färre barn. De flesta kommer tillbaka då skolstarten drar igång på måndag. Nu blir det  bara en 3-dagarsvecka också i och med att det är röd dag på fredag.
Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar