söndag 15 januari 2012

Ursäkta mig !!

Det kommer kanske vara lite dålig uppdatering kommande dagar. Allt beroende på flytten. Det är mycket jobb, och dessutom har jag inget fast bredband än. Det kommer nog att ta några dagar innan det är installerat. Jag kör med det mobila bredbandet så länge och kommer då inte att vara uppkopplad lika länge. Det sker i perioder. Hoppas ni har förståelse för det.

Flytten idag gick bra och allt flöt enligt planerna. Vi hann det vi skulle tack vare all hjälp.
Ett stort tack ska alla medverkande ha.


Så nu ligger jag i sängen i nya lyan och ska strax försöka sova. Känner jag mig rätt så tror jag det kommer att gå alldeles utmärkt. Någon som det kommer att vara värre för är Minus, men han ska nog finna sig till rätta snart också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar