lördag 21 januari 2012

Nu vill jag pusta ut lite !!

Får jag det?
Varför jag nu skulle fråga det. Det bestämmer jag väl själv, så mitt beslut är att jag gör det. Jag har haft tvätten, jag har gått iväg med kartonger, jag har haft städfirma i den gamla lägenheten. Jo jag tog det, och jag ska säga att det var klart skönt och värt det. Då slipper man all oro över att ha städningen över sig och kan lugnt inreda sig i den nya.
Bra blev det också, så jag tror det ska mycket till om jag får något bakslag vid besiktningen.
Så nu återstår det bara att lämna tillbaka nycklarna så kan jag glömma den gamla lyan. Men!
Jo det finns ett men, men det tar jag sen.


Första inblicken i lägenheten, även om det inte syns speciellt mycket, förutom en ful snubbe som ligger och tittar på handboll

Nu ska jag pusta ut lite och jag tror minsann att jag kommer att inviga badkaret ikväll. Tänka sig att jag har ett badkar nu. Vad jag nu ska med det till egentligen, ja nu när jag väl har ett. Ja då måste jag ju testa det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar