måndag 30 januari 2012

Dagens början !!

Dagen började inte bra, min lilla sovmorgon försvann. Allt p g a att jag var tvungen att inta tandläkarstolen. Snacka om att kunna ta betalt för ingenting. De tittade lite på tänderna och skrapade lite, och sen var jag klar för att betala en summa som inte är av denna värld med tanke på hur lite de gjorde. Det hade jag lika gärna kunnat vara utan. Om man avbokar och struntar i dom så lär dom väl inte ge sig ändå förrän man sitter där. De skrapar inte bara tänder, de skrapar in massvis med pengar också.



Sen när jag kom hem och kollade in Märsta.nu såg jag något bättre och roligare. Det roligaste kanske var bilden dom valt. SL i ett nötskal.

SL-tågen kan komma att gå via Arlanda från 2013

SL kan trafikera Arlanda 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar