fredag 27 januari 2012

Helg igen !!

Det går lika fort nu som tidigare. Nyss var det helg och nu är det en till av alla dom helger som kommer att bli på detta år.

Det jag ska göra nu är något som jag kan ta itu med nu. När nästan allt är på plats i lyan. Bara det svåraste av allt återstår. Vad ska jag ha för tavlor? Vart ska dom upp? Ska jag ha några tavlor överhuvudtaget? (enligt mig, några i alla fall).

Ja ja, men det som jag ska ta itu med nu är Millas vita jul. Ska gå igenom den och sen börja söka efter bolag. Jag ska göra allt jag kan för att få den publicerad. Jag vet att det inte är lätt, men om jag ingenting gör åt det så ligger den ju bara här och inga fler få ta del av den. Det som jag vill mest av allt förstås. Ja och att den något år kommer att sändas som julkalender. Jag vet att det är höga mål, och kanske bara drömmar. Men en dröm ska väl kunna gå i uppfyllesle någon gång.
Och ska det hända så måste jag ju börja någonstans, och det ska jag göra nu. Ja kanske inte just i detta nu, precis denna tid ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar