onsdag 11 januari 2012

Som jag misstänkte !!

I alla fall en gång till kommer jag att få ta idrotten. Ja ja, jag får väl bjuda på den då.

Nu är jag nästintill färdigpackad också. Några små detaljer återstår, men det är snabbt gjort och så bär det av. På lördag som sagt går det några lass och sen ska det ju installeras också. Ja då tar det ett tag innan jag hittat mig ro i det nya. Det ska packas upp också.

Sen är jag glad att dagen idag blev hur lugn som helst efter gårdagen. Det är så skönt med sådana dagar emellanåt. Det är dagar som man behöver. Nu ska jag bara luta mig tillbaka för att vänta till kl. 22 då det är Homeland på tv. Det kan jag ju inte missa.

Förresten så är jag nyfriserad.


Av vilken anledning ni nu skulle vilja veta och notera det. Det har dessutom blivit lite mössfrilla. Ja det klipptes inte så, men när man går runt i mössa hela dagen så är det lätt hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar