onsdag 18 januari 2012

Då är jag med !!

Denna gången på riktigt. Nu kan jag köra hårt igen, som om jag inte skulle göra det med allt skruvande. Jag fingrarna är ömma fortfarande.
Men jag är med på nätet på allvar igen. Fick mitt nya bredband idag som nu är ikopplat. Även om det tog sin lilla tid. Då förra ägaren låg kvar i jacket. Så jag kunde inte installera som vanligt. Tänk om jag hade vetat det, ja då hade jag kunnat surfat gratis. Visserligen inte med trådlöst men ändå.

Sen fortsatte jag med tv-bänken, som inte blev riktigt klar. Jag var tvungen att sluta ner jag tyckte det blev lite sent för att leva om med bankande. Det kanske inte hade varit det bästa att bli vräkt när man knappt flyttat in.

Men det börjar likna en lägenhet mer och mer.

Nu blir det sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar