onsdag 4 januari 2012

Varning !!

Slänger ut en varning här, även om jag inte tror att många läser det. Det gäller även bara mina mailkontakter.
Jag har skickat ut ett mail trots att jag inte har valt det. Det är något SPAM-skit som går runt. Verkar inte vara något virus, men säker kan jag inte vara. Det är onödigt i alla fall om det ska gå ut till era kontakter också.
Det är alltså från mig och har ämnestext med något liknade som. Wow! Amazing! Incredible. Sen en länk man ska klicka på.

Så jag ber er att ta bort det på en gång. Öppna det inte ens. Skulle ni redan ha gjort det, så kolla om det skickats ut till era kontakter. Då har ni en chans att kanske kunna rädda några att sprida det vidare. Det är som sagt bara onödigt.

Förlåt mig! Men jag har inte gjort något. Eller ja det har jag ju, även om det inte varit med vilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar