måndag 9 januari 2012

Konstiga mail !!

Eller mail överhuvudtaget.
När det gäller mail från mig via min hotmail så är dom inte från mig just nu. Om ni av någon anledning skulle få det. Jag kan nämligen inte skicka från den, eftersom den är avstängd. Jag har alltså ingen messenger eller något nu. Jag har blivit hackad, eller MSN tror det och har därmed stängt av den.

Så nu försöker jag för fullt intyga dom att jag är jag, så jag kan få tillbaka den. Det verkar inte gå bra. Efter första turen fick jag nej. Jag ska nu göra ett försök till, så får vi se. Dom ville nämligen ha så många saker som jag inte har en aning om, då jag inte använder den så jättemycket. Nu har jag dock lite mer "användbara" saker tror jag.

Vi får se!

Jag håller tummarna, gör det ni också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar