fredag 14 oktober 2016

Trance Dance - You're Gonna Get It

Jag var tvungen att söka upp den efter kvällens Dobidoo. Eller tvungen är det klart jag inte var, men jag bara ville. Grymt bra 80-talsdänga.  Dom spelade en liten snutt och visst kände jag igen den direkt. Det gjorde Kruusval också och kunde sjunga. Men Trance Dance kom han inte på. Då frågan var vad gruppen hette. Jag hade inga problem.  Jag bara gillar detta alltså. Videon och låten är bara så 80-tal det kan bli, och allt med 80-talet är bra.


Varje gång jag hör den och ser den får jag ändå en flashback och bilder på brorsan video som han gjorde med sina klasskompisar på Fotolinjen. Trots att jag inte sett den sen den gjordes så sitter bilderna kvar och jag ser dom framför mig än idag. Och det ska sägas att det är många många år sedan. Ja i stort sett när låten kom 1988. Kommer du ihåg den brorsan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar