fredag 14 oktober 2016

Kan bli verklighet!

Jag fortsätter spåna lite hur en eventuell julkalender här på bloggen kan se ut. Som jag sagt tidigare så blir det nog ingen berättelse om Milla eller Vimsträsk. Det känns bara som upprepning. Vill inte gärna skriva en sommar eller någon annat äventyr under jul. Det kan hända att det kommer senare. Då vet jag i och för sig inte om jag lägger upp den här.

Farsan kläckte dock en liten idé när han var här senast i slutet av september. Nämligen händelser från min barndom. Nu funderade jag lite på den, och den kanske inte är så dum ändå. Finns faktiskt rätt mycket, så 24 små händelser skulle nog inte vara några problem, tror jag. Jag tänkte kanske att utöka det till i mitt liv. Om jag inte kommer ihåg allt från barndomen. Det är faktiskt några år sedan. Nu vet jag inte om detta skulle vara speciellt roligt. Det kan ni få vara med och avgöra. Kan säga att jag haft väldigt roligt åt vissa saker, men om det skulle vara lika roligt för er är inget jag vet. För många kan faktiskt bli väldigt personliga och det kan bli att några personer pekas ut. Jag det är klart det går att skriva utan att använda namn. Men det lär finnas dom som känner igen sig ändå.

Men det är en tanke. Om det är den som blir av återstår att se. Och om det blir något återstår att se.

Videoinspelning vet jag inte om jag orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar