tisdag 11 oktober 2016

Skriva!

Skulle jag vara dålig på att skriva. Nä jag kan skriva. Jag gör tydligen inte inlägg varje dag. Det är något som jag inte kan hålla med om. Ok, jag har missat att någon dag. De få gångerna kan jag skylla på att jag haft fullt upp med annat. Eller varför skulle jag göra det. Ska inte säga att det är anledningen till varje gång jag råkat missa en dag. Helt enkelt dåligt med idéer. Har bara inte hittat något att skriva om.



Det sägs visserligen att man bara ska skriva något ändå om man vill bli en superbloggare. Att bara lägga upp någonting. Nu är inte det min strävan att bli en superbloggare. Det är klart att det skulle vara roligt om den växte lite. Jag får väl helt enkelt ta tag i det då. För jag är inte dålig på att skriva.





Jag har bara dålig fantasi. Jag har gått tillbaka till min blogg på nogg.se och kikat. Den tiden då jag började blogga. Det slog mig direkt, fy sjutton vad rolig jag var. Nu är det dumt att skryta om sig själv, så jag gör inte det. Men jag kunde faktiskt le lite åt de inläggen. Har min gnista svalnat. Jag får väl försöka hitta den igen, men det kan bli svårt att vara lika rolig igen. Det är som allt annat och jag erkänner det. Jag var bättre förr.



Jag lovar att göra allt, men det är svårt att göra en höna av en fjäder och inget ägg är en gula lik. Äpplen kan falla långt från trädet när stormen är i sitt esse. En kokosnöt träffar sällan en svala som flyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar