torsdag 6 juni 2013

Vilken njutning!

Det här är sommar på hög nivå, och dessutom på nationaldagen som vi firar nå alldeles kopiöst. Jag tog upp min jakt på Arvid Nordquist sommarkaffe. När det inte finns att hitta i Märsta, ja nu kollade jag inte ICA Maxi. Jag passade på när jag ändå hade ett annat ärende inne i Storstan. Konstigt om dom inte skulle ha det där, och jag har faktiskt fuskat. Jag har sett att det finns där vid ett tidigare tillfälle, men kunde inte köpa det då. Nu gick det däremot alldeles utmärkt. Så vad passade bättre när jag slutligen kom hem. Jo självklart sätta mig på altan med en mugg sommarkaffe och en glass.



Vilken njutning det var och kaffet var förträffligt. En riktig fullpoängare. Så alla kaffeälskare där ute som inte hunnit köpa in och smaka det råder jag genast att göra det. 

Vad mitt riktiga ärende var att göra i Storstan kommer ni kanske få se inom kort.

Nu ska jag fortsätta att fira nationaldagen i svettens tecken. Ja det går inte att sitta många minuter i taget på uteplatsen. Svetten bara rinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar