tisdag 4 juni 2013

Tiden går!

Alla andra tar bilen.

Usch, så trött jag var eller är. Jag intog en skön plats i soffan, kanske lite för skön. För jag började nämligen sen Claes Eriksson: Max och sen minns jag inget mer förrän det var slut. Den timmen plus lite till sov jag alltså bort och kommer aldrig att få igen.

Det beror antagligen på den intensiva helgen. Nu tog den ut sin rätt. Har inget att göra med att det är tisdag. I morgon blir det ny konsert, en som tillhör de där nästintill gratiskonserterna på Grönan. Då ska Whitesnake nämligen stå på scenen. Känner på mig att det kan bli riktigt bra, även om det inte kommer att slå Kiss. 

Nu får jag snart inta den riktiga sängen känner jag. Det är ju en dag i morgon också innan den lediga nationaldagen. Jag hade tänkt ta en långhelg även denna helg, men fick veta att fredag är vanlig skoldag. Därmed går inte det. Jag var helt säkra på att det skulle vara skolfritt den dagen, så var inte fallet. Snöpligt! Bara att jobba på som vanligt. Jag har dock tidig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar