söndag 23 juni 2013

Redan andra dagen!

Igår lyssnade jag inte på Sommar i P1. Tyckte inte det kändes som om Gardell hade något mer att berätta än det man redan hört. Ibland kan ha bli för mycket, även om han vissa stunder kan vara bra. Idag däremot valde jag att lyssna på det. Det visade sig bli en wow-upplevelse redan andra dagen. Ett mycket starkt och bra program som Maja Ivarsson presenterade. För mig har hon alltid varit känd som frontperson i rockbandet The Sounds (som jag tycker har några riktigt bra låtar), för så många andra var hon totalt okänd ända fram till Så Mycket Bättre. Där hon blev Så Mycket Bättre-Maja med en stor skara av det svenska folket.


Det var kanske inget jag hade tänkt mig att lyssna på av alla som ska prata i år, men jag ångrar ingenting. Oj, vad hon har gått igenom, men ändå varit så stark och tagit sig dit hon ville och sysslar med idag. Det innehöll också bra musik med en blandning av det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar