tisdag 25 juni 2013

Lite kallt!

Det var lite kallt igår kväll, snön hade lagt sig som ett fint täcke.


Så hemvägen från konserten med Dan Reed blev lite kyligare än jag tänkt.

Idag däremot var det varmare än varmt. Vilken ljuvlig dag. Och så otroligt skönt med ett jobb då man får vara ute hela tiden. Lite lugnare veckor nu och inte många dagar kvar till det efterlängtade.

Allsångspremiären ikväll var helt ok. Ja nu kan inget vara sämre än Anders Lundins tid som program/allsångsledare.  Det bästa var Gyllene Tider, främst det lilla avslutsningsmedleyt. Det är något med dom ändå. Så kul att dom är tillbaka. Även om Gessle inte förändrats mycket och låter fortfarande likadant som han gjorde på 80-talet. Men det är väl det som är charmen. Sen är jag helt säker på att Zara Larsson kommer att bli ett riktigt stort namn världen över. Nu tycker jag inte hon är vrålbäst, men hennes hit Uncover är ändå rätt ok. Sen att hon låter som Rihanna må vara. Det ska sägas att första gången jag hörde Uncover så trodde jag det var Rihanna (och det är jag nog inte ensam om). Nu när jag vet att det är Zara så tror jag nästan att alla Rihannas nya låtar är Zara Larsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar