måndag 17 juni 2013

Började i dur, slutade i moll!

Så har vi haft personalavslutning med fantastisk mat på Sigtuna Stiftelsen. Alltid lika trevligt stället och alltid lika god mat. Jag tar inte upp några speciella maträtter här, men det var lite av en buffé med diverse mumsiga saker. God stämning och hela den delen. När vi så skulle styra vår kosa hem fälldes bomben.

Bomben som gjorde att jag, ja inte bara jag gjorde att, att. Ja nu hittar jag inga ord. Jag kan ändå inte ta upp något här. Så i detta fall kan jag bara säga A, och B behåller jag. 

Det gäller att tänka klart innan man bestämmer något. Synd att alla inte gör det. Det kommer att ändras. Det kan alla skriva upp på. Vi ska bevisa att vi kan ändra på något, även om det är bestämt till 100%. Här står vi upp för varandra, även de gånger vi sitter.

Gott var det i alla fall (maten alltså).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar