lördag 24 november 2012

Utklassning!

För det första så är SVT tillbaka med vintersport när Vinterstudion drog igång, och det utklassar allt vad dom andra kanalerna har att komma med. D v s ingenting. Ren utklassning när skidorna är i rätta händer, och sen även skidskyttet.

Inslaget med Northug och Hellner som dom hade i pausen mellan damernas och herrarnas lopp var lite kul. Vi ska väl säga att det är tur att dessa herrar sysslar med skidåkning och inte tennis. Oj vad jag skrattade. Nu var det första gången dom spelade tennis (sa dom, och det vill dom att jag ska tro på). Det såg inte bra ut. Det var som två stycken 80-åriga gubbar stapplade omkring och slog bollarna i takhöjd för att vara säker på att komma över det 91cm "höga" nätet.
Jag trodde faktiskt att två så vältränade grabbar skulle prestera bättre. Men jag är helt säker på att jag spelat brallorna av bägge två, och då var det ändå ett bra tag sen jag spelade tennis senast. Jag hade utklassat dom, precis som Federer hade utklassat mig.

Men roligt hade jag!

Något mer som är roligt, och jag ser framemot.

O'learys satsar på bowling

Jag kommer att få krypavstånd till bowlinghallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar