torsdag 8 november 2012

Toppmöte väntar!

Snart drar det iväg till kvällens toppmöte. 1:an mot 2:an, där vi är 2:an. Vi har båda vunnit alla matcher såhär långt, men de har bättre diff. De har vunnit fler matcher alltså, om ni förstår vad jag menar. För att använda hockey- och fotbollsspråk (vilket inte görs i bowling), och kanske göra det enklare, så kan man säga bättre målskillnad (men som sagt, det sägs inte i bowling).

Detta kan mycket väl bli den avgörande matchen för totalsegern redan nu. Jag vet att det kommer att bli tufft ikväll och jag måste nog göra något som jag inte lyckats med så ofta. Höja snittet ordentligt. Men ingenting är omöjligt. Det har jag pratat med Gunde om.

Jag håller inte mina tummar, för då blir det svårt att spela. Så det överlåter jag till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar