söndag 11 november 2012

En rolig och trevlig helg!

Då är jag hemma från Norrköpingshelgen. Den har bjudit på rätt mycket. Men jag tar Familjen Addams först och sen blir det mer i morgon.

Den har fått strålande recensioner. Jag kan förstå varför, men samtidigt var den kanske inte så där fantastisk som det utlovades av alla ord. Ingen riktig låt som fastnade så där som det brukar göra. Men det är klart den var bra.


Tycker inte heller att det gjorde något att Petra Nielsen inte var Mortica denna kväll. Det jag kanska saknade var Jenny Holmgren som dottern. Det var henne vi såg smakprovet av i somras, och det var otroligt. Nu spelade inte hon dottern. Fast som helhet var det mycket bra, och som alltid när det gäller Östgötateatern så var det snyggt gjort. En magnifik scenografi. Nu tillagt med fantastiska effekter och cirkusnummer.

Jag fortsätter skrivandet om helgen i morgon. För den bjöd på mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar