måndag 26 november 2012

Många blir det!

Det blir många långa kvällar nu. Var tänkt ett kvällsmöte förra veckan också, men det utgick. Det blev och andra sidan flyttat till nästa måndag. I dag har vi haft APT och jag var alltså kvar på jobbet. På fredag har jag ytterligare en kväll då det vankas disco på skolan och därmed en riktig lång kväll. Så nu på slutet avlöser kvällarna varandra, tror dock det ska vara dom sista.

För snart är det ändå över för terminen, men den här farten så.

Till helgen vet jag redan nu att det kommer att hända något roligt, förutom att det är första advent alltså (tänka sig). Det kommer att bli ett besök i Älvsjö och Sci-Fimässan. Klart kul! Där ska jag bl a träffa Jane Badler och Geroge Lazenby, för er som inte vet vem om är, så är det bara googla. Om det blir lördag eller söndag får vi se. Jag ska hinna med att pimpa uteplatsen lite mer också. Någon belysning ska upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar