tisdag 20 november 2012

Brukar vara bra på att hålla traditioner!

Men från en sak kunde jag inte hålla mig. Jag ville bara köpa det idag, för det så så fruktansvärt gott ut. Hade jag fel?
Nu tror ni att jag fuskat med julkaffet, men nä då, någon måtta får det vara. Även om jag helt säker på att  det kaffet kommer att smaka när jag måttar upp det till advent.


Nä idag kunde jag inte låta bli juleskumsnyheten Vinteräpple. Egentligen räcker det med att säga WOW! men jag kryddar på med lite mer. Det bästa skummet på år och dar. Fillibabba, jodeladeho, filijokus pokus vad gott det är. Kommer nog att bli en och annan påse under julmånaden.
Det är ju bara så synd att det sa vara så lite i en påse, den försvinner ju på 5 minuter (innehållet alltså).

Så bara för att jag köpt den här nu så har jag väl inte syndat. Jag ber i så fall om ursäkt och hoppas ni förlåter mig och smakar den själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar