tisdag 6 november 2012

De tjänar 1 miljon där du bor!

Vad är det att skriva om? Nu gör visserligen jag det, men det var inte jag som började. Det var Aftonblaskan. Då är det verkligen nyhetstorka. Hur det nu kan vara det. Presidentval i USA, Storm i USA m.m. Dessutom så är Jimmy Åkesson på bild när dom presenterar det. Bara det är ju skrämmande, att han ska tjäna över en miljon.

Är det någon som bryr sig vem som tjänar över en miljon i närheten. Det enda jag vill veta r när jag kommer att tjäna det. Jag är rädd för att jag kan svaret. Tråkigt nog!

Jag har inte följt presidentvalet heller och kommer inte att göra det. Det beror bara på att det går på nattid förstås, och så viktigt känner jag inte att det är. Jag har ju ett jobb att sköta också (faktiskt). Fast jag hoppas att Obama tar hem det, och det är förhoppningsvis det jag får höra och läsa i morgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar