onsdag 7 november 2012

Jakten på hjältebönan!

Så brukar det heta hos Zoegas när dom ska finna den rätta bönan för julkaffet. Jag har alltid missat jakten, men kan ändå glädja mig att dom funnit den och är i full gång med att framställa julkaffet. Något som jag tippar finns i butik vilken dag som helst.

Det bästa julkaffet

Även detta år verkar det riktigt bra, och jag längtar redan. Men som sig bör brukar jag inte testa det förrän adventshelgen, och dit är det fortfarande några dagar. Jag köper det antagligen när det kommer ut, men kommer bara att titta och lukta på förpackningen. Allt för att få den bästa njutningen när julmånaden drar igång.

Annars då? Jo tack bra. Dagen har varit som den brukar. Full fart, fullt ös, lite övertid och cykeltur fram och tillbaka.

Och Obama vann!

Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar