fredag 23 november 2012

Helg igen!

Det är helt otroligt. jag tyckte nyss det var helg och jag låg risig hemma. Nu är vi i samma läge igen, förutom att jag inte är risig då förstås. Det bara springer iväg och jag försöker hänga på, men jag är tydligen inte lika snabb. Och då ska ni veta hur otroligt snabb jag är, men det börjar väl bli på tiden att säga var.

Snart är det helg igen, och då är det advent (även det helt otroligt), vilket är lika med premiär på julens mustigheter. Julkaffet kommer att invigas, men det är inte köpt än. Av någon anledning har det inte kommit ut i affärerna här. Det gör och andra sidan inget, då hade jag bara blivit sugen. Jag antar dock att det finns i hyllorna på måndag. Sen blir det julmustpremiär. Jag gissar att jag bara kommer att köra med en. Nygårda Ekfatslagrad! Jag vet att det inte är allas favorit, men min är det. Och det är väl tur för affärerna att vi alla tycker olika.

Nu ska jag fortsätta att se vad denna helg kommer att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar