söndag 18 november 2012

Jag ska vara ärlig!

Det är det alltid bäst att vara, så det har även jag tänkte vara nu. Det är nu två månader sen jag skrev ett litet Millastycke (ni vet min barnbokstjej). Ett stycke tänkt till en ny "bok". Nu ska jag inte göra er besvikna och säga att det inte kommer någon ny, för det ska det göra. Men jag har inte kommit någonstans, förutom det lilla publicerade stycket. Jag kan inte säga att jag inte haft tid att skriva heller, så vad det beror på vet jag inte. Ideér har jag så att det blir något, men av någon anledning som jag inte kan svara på har det varit svårt att få ner dom.

Får hoppas det börjar hända något nu i dessa tider. Det är ju trots allt under denna period de förra "böckerna" kom till. Så även fast det inte är någon ny juldel, så kanske det är det som krävs för att jag ska börja skriva.

Någonstans ska jag hitta det där extra som behövs och jag ska försöka, men inte lova. Att innan årets slut ska den vara klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar